Team van de week: j010-3

Elke week staat er een team in de schijnwerpers binnen onze vereniging. Hiermee vieren we niet alleen sportieve prestaties, maar erkennen we ook de toewijding en teamgeest binnen onze teams en mooie club!

Gorredijk j010-3 - ODV jo10-1JM

Het is een frisse, maar droge zaterdagochtend. De jongens en meid van de JO10-3 zijn compleet en hebben er zin in! De eerste helft van de wedstrijd verloopt rommelig. Het doorwisselen om de spelers warm te houden doet geen goed. Er zijn problemen met de compressie van de bal, is ie nou te zacht, te hard of precies goed? En helaas valt onze keeper uit.

In de tweede helft zijn de randzaken op orde en komt het spel langzaam op gang. Er wordt fraai gescoord uit een afstandschot door Lars Draaisma. Na een tweede keeperswissel weten David de Wilde en Lars samen nog drie keer het net te vinden.

Uiteindelijk was het niet voldoende voor de drie punten, maar het team heeft veerkracht getoond en er samen alles aan gedaan. Op naar de volgende!