Onze webshop

Welkom bij

Op onze website lees je alles over de club. Je vindt hier alle uitslagen, het programma en standen.

Welkom bij

Club nieuws

Klaverjassen 6 april

we gaan weer klaverjassen! 𝗗𝗔𝗔𝗥 𝗚𝗔𝗔𝗡 𝗪𝗘 𝗪𝗘𝗘𝗥; 𝗞𝗟𝗔𝗩𝗘𝗥𝗝𝗔𝗦𝗦𝗘𝗡 🃏 Op zaterdag 6 april om...

Onze sponsors

V.V. Gorredijk is een sportieve en gezellige vereniging. Er zijn verschillende manieren om v.v. Gorredijk te sponsoren. Dit varieert van bordsponsoring, shirtsponsoring, de naam/logo van het bedrijf op het beeldscherm in de kantine of een combinatie van de verschillende variaties.

top-sponsoren
co-sponsoren

Programma en uitslagen

Om op de hoogte te blijven van nieuws, uitslagen en clubs nieuws kunt u ons volgen op social media.

De club

Het was in de zomer van 1920 dat een aantal Gorredijkster jongelingen zich gingen vermaken met het trappen tegen een bal, zeer tot ongenoegen van de landeigenaar, wiens land zij daarvoor vrijelijk hadden uitgezocht. Ook de vele ouderen schudden meestal met hun hoofd als zij de jongeren bezig zagen met dit wildemanswerk.